دانشکده تولید گیاهی  

برگزاری اولین جلسه شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده تولید گیاهی در سال 1401


اولین جلسه شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده تولید گیاهی در سال ۱۴۰1 با حضور ریاست، معاونت و مدیران گروههای آموزشی این دانشکده در سالن توحید برگزار گردید. در این جلسه با توجه به حضوری شدن برگزاری کلاسها، از مدیران گروههای مختلف آموزشی خواسته شد که نظارت کافی بر تشکیل کلاسهای واحدهای تئوری و عملی داشته باشند.

همچنین در این جلسه ریاست دانشکده تولید گیاهی، دکتر زینلی بر شناسایی بخشهای اجرایی زیر ربط با رشته های تولید گیاهی تاکید کرده و بیان نمودند هدف از این کار معرفی دانشجویان از بدو تحصیل به مراکز اجرایی مرتبط با رشته تحصیلی خود و کسب مهارت و تجربه در این زمینه خواهد بود. به علاوه این مراکز در صورت نیاز می توانند از مشاوره تخصصی اساتید گروههای این دانشکده بهره مند گردند و تاثیر گذاری دانشگاه بر تولید محصولات کشاورزی بیش از پیش در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین صورت پذیرد. در ادامه جلسه موارد آموزشی و پژوهشی مربوط به دانشکده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان جلسه از آقای مهندس تازیکه عامل مالی دانشکده و دکتر خراسانی نژاد مدیر گلخانه های دانشگاه به پاس فعالیتهای سال گذشته ایشان قدردانی به عمل آمد.

 



 تاریخ ارسال خبر :   22 فروردین 1401 - 13:43    |     تعداد بازدید :   135
 ارسال کننده :   رئیس دانشکده    |      کد خبر :   16011
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      22 فروردین 1401 - 13:43    |    کد خبر : 16011